Složka - Archiv  
  název zveřejněno od   zveřejněno do
Oznámení o výsledku zápisu do 1. ročníku - seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání 29.04.2021 14.05.2021
Výzva k podání nabídky - VZ REKONSTRUKCE ELEKTROINSTALACE - objekt č. 20 10.03.2021 21.03.2021
Návrh rozpočtu na rok 2021 včetně návrhu střednědobého výhledu 30.11.2020 21.12.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka Vybavení učebny ICT 27.10.2020 09.11.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka Přírodní zahrada v Základní škole Vsetín, Luh 08.09.2020 24.09.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka ICT UČITEL 03.09.2020 24.09.2020
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání od školního roku 2020/2021 05.05.2020 30.05.2020
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání od školního roku 2020/2021 21.04.2020 07.05.2020
Výzva k podání nabídky - VZ Rekonstrukce elektroinstalace - pavilon č. 25 09.04.2020 30.04.2020
Prvotní poptávka interiérových dveří (zveřejněná 20.3.2020) 24.03.2020 26.03.2020
Poptávka interiérových dveří - upravená verze 24.03.2020 26.03.2020
Oznámení o zápisu do 1. ročníku základního vzdělávání ve šk. r. 2020/2021 03.03.2020 01.05.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka ČIŠTĚNÍ FASÁDY 2 05.02.2020 17.02.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka VÝMĚNA DVEŘÍ - VSTUPY DO PAVILONŮ 05.02.2020 17.02.2020
Výzva k podání nabídky - Veřejná zakázka SBOROVNA 05.02.2020 17.02.2020
Poptávka čistících a dezinfekčních prostředků pro ZŠ Vsetín, Luh 1544 28.01.2020 14.02.2020
Rozpočet (plánu výnosů a nákladů) na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na rok 2021, 2022 09.01.2020 31.12.2020
Návrh rozpočtu na r. 2020 včetně návrhu střednědobého výhledu 25.11.2019 09.01.2020
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání 26.08.2019 15.09.2019
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání 11.07.2019 26.07.2019
Písemná výzva k podání nabídky - VZ Oprava kanalizace II 30.04.2019 20.05.2019
Písemná výzva k podání nabídky: VZ Rekonstrukce elektroinstalace - pavilon č. 23 08.04.2019 25.04.2019
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání 05.04.2019 21.04.2019
Rozpočet (plánu výnosů a nákladů) a střednědobý výhled rozpočtu na rok 2019 04.01.2019 31.12.2019
Poptávka po zpracování projektu na rekonstrukci elektroinstalace v části objektu 06.12.2018 13.12.2018
Návrh rozpočtu na r. 2019 včetně návrhu střednědobého výhledu 26.11.2018 04.01.2019
Výzva k podání nabídky - Veřejná zakázka Dodávka techniky 2018 22.11.2018 07.12.2018
Výzva k podání nabídky - VZ - DODÁVKA VÝPOČETNÍ TECHNIKY PRO ŠKOLU LUH 2018 - ŠABLONY II 14.09.2018 25.09.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání od 1.9.2018 14.06.2018 28.06.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání od 1.9.2018 17.05.2018 01.06.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání od 1.9.2018 11.05.2018 26.05.2018
Výzva k podání nabídky pro zadání veřejné zakázky - REKONSTRUKCE ELEKTROINSTALACE - PAVILON Č.24 II 17.04.2018 05.05.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání 11.04.2018 27.04.2018
Výzva k podání nabídky - VZ - REKONSTRUKCE ELEKTROINSTALACE - PAVILON Č. 24 22.03.2018 10.04.2018
Rozpočet na rok 2018 a střednědobý výhled rozpočtu 03.01.2018 31.12.2018
Vyhlášení voleb do školské rady 2017 06.09.2017 06.10.2017
Výzva k podání nabídky - VZ "Dodávka výpočetní techniky pro školu Luh 2017 " 31.08.2017 12.09.2017
Výzva k podání nabídky-veř. zakázka-Výměna podlahových krytin v pavilonu 1.a 2. stupně ZŠ Vsetín,Luh 04.05.2017 20.05.2017
Oznámení o přijetí žáků do prvního ročníku (konání zápisu: 4. a 5.4.2017) 20.04.2017 10.05.2017
Oznámení o výsledku zápisu do 1. ročníku konaného dne 23.8.2016 26.08.2016 11.09.2016
Výsledek dodatečného zápisu do 1. ročníku základního vzdělávání z 16.8.2016 17.08.2016 01.09.2016
Oznámení o výsledku zápisu dětí do 1. roč. - 7.6.2016 09.06.2016 24.06.2016
Výzva k podání nabídky: "Výměna podlahových krytin v pavilonu 1. stupně v ZŠ Vsetín, Luh 1544 " 02.05.2016 16.05.2016
Oznámení o výsledku zápisu konaného dne 19.4.2016 22.04.2016 08.05.2016
Oznámení o výsledku zápisu konaného dne 14.3.2016 17.03.2016 01.04.2016
Oznámení o výsledku zápisu konaného dne 23.2.2016 26.02.2016 14.03.2016
Oznámení o výsledku zápisu 2016 22.02.2016 11.03.2016
Výsledek zápisu do 1. ročníku - šk. r. 2015/2016 01.06.2015 17.06.2015
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu 07.05.2015 22.05.2015
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu 24.03.2015 10.04.2015
Oznámení o výsledku zápisu 2015 12.02.2015 28.02.2015
Oznámení o výsledku zápisu dětí do 1. ročníku základního vzdělávání ve školním roce 2014/2015 20.02.2014 11.03.2014
Oznamení o výsledku dodatečného zápisu 01.07.2013 16.07.2013
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu 25.06.2013 10.07.2013
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu 19.04.2013 06.05.2013
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu 09.04.2013 26.04.2013
Oznámení o výsledku zápisu dětí do 1.ročníku - 2013/2014 20.02.2013 20.03.2013
Vyhlášení voleb do školské rady 29.10.2012 29.11.2012
Mezigenerační výukový prostor 12.07.2012 30.07.2012
Záměr o pronájmu 10.05.2012 25.05.2012
Dovybavení školy technikou 30.04.2012 11.05.2012
Zadávací dokumentace "Dovybavení školy... " 29.03.2012 13.04.2012
Veřejná zakázka na DVPP - finanční gramotnost 09.03.2012 16.03.2012
Seznam přijatých dětí k základnímu vzdělávání 2012/2013 15.02.2012 09.03.2012
Veřejná zakázka vybavení odborné učebny a stavební úpravy 19.07.2011 29.07.2011
Pronájem budovy č.p.1831 30.06.2011 15.07.2011
Oprava budovy odloučeného pracoviště 18.04.2011 29.04.2011
Výměna podlahových krytin 06.04.2011 12.04.2011
Poptávka - malování 16.03.2011 15.04.2011
Malování 24.06.2010 02.07.2010
Výzva k podání nabídky - školní kuchyň 07.04.2010 27.04.2010
Výzva Revitalizace zahrady 08.10.2009 19.10.2009
poptávka 19.06.2009 03.07.2009
Soutěž - oprava pavilonu 22 25.05.2009 09.06.2009